ما سه تا

(14)دلتنگیهای مادرانه

1392/6/16 15:59
نویسنده : مامان الی
138 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم

سلام کوچولوی من...سلام به روی ماهت...سلام به تو که بی صبرانه منتظرم تا تو دلم جا بگیری

خیلی دلتنگم...خیلی...خسته ام. دلم تورو میخواد.دلم یه نور میخواد.دلم عشق میخواد.دلم وجودت رو میخواد.بیا و آرومم کن

خسته از مشغله کار...میرسم خونه...بی انگیزه...بدون هدف دور خودم میچرخم.چیزی گم کردم و پیداش نمیکنم.تو بیای پیدا میشه.

نمیخوام چیزی رو به زور از خدا بگیرم...ولی تو حق منی! این حق همه زنهاست!هیچ چیزی نمیتونه جانشین لذت مادر شدن باشه.

عزیزکم منتظر اون قدمهای پر خیر و برکتت هستم که بیای و دل مامانی رو شاد کنی.

بابایی هم منتظرته.ولی هیچی نمیگه.میدونم که تو دلش آشوبه.میدونم که اونم امید به اومدنت داره.پس بیا و دلمون رو شاد کن.بیا و خونه عشقمون رو گرمتر از قبل کنوبیا و عشق من و بابایی رو تکمیل کن.وجودت همون ثمره عشقمونه.

مامانی عزیزم.دلم الان گریه میخواد...ولی قورتش میدم.نمیخوام فکر کنی مامان ضعیفی هستم و زودی به گریه میافته.

من مامان قوی میشم برات.تو فقط بیا

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ما سه تا می باشد